تبلیغات

تبلیغات -ads

پرداخت آنلاین سایت وو سرور

آخرین مطالب سایت و سرورها
آموزش ها & نرم افزار ها

*-----------------------------<تبلیغات - Ads>-----------------------------*

بهترین سرور فانی - MasterWoW

قالب و افزونه وردپرس

World of Warcraft Battle for Azeroth بهای بسیار سنگینی را برای پایان دادن به جنگ صلیبی لژیون ها پرداخت و حال اعتماد هم پیمانان به یکدیگر از بین رفته . همانطور که این درگیری و جنگ قدیمی دوباره شروع می شود، هم پیمانان تان را انتخاب کنید چرا که آینده Azeroth در میان جنگ ها ساخته می شود . در این نسخه از بازی، چند ویژگی اساسی به آن اضافه شده است . قهرمانان WOW، خدایان زنده هستند! بدون شک افزایش سطح یا Level از 110 به 120 یکی از بزرگترین ویژگی های اضافه شده است . همچنین مکان های جدید با نام Kul Tiras و Zandalar اضافه شده است که جذابیت ها و سورپرایزهای خاص خود را دارند . حالت جدیدی با نام 20player PvE mode against opposite faction NPC نیز به بازی افزوده شده است و نیز 3 قبیله و نژاد جدید برای هر دو طرف بازی افزوده شده است. همچنین 6 اسلات جدید شخصیت نیز این نسخه را به یکی از جذابترین پک های الحاقی بازی تبدیل کرده است . هوش مصنوعی بازی World of Warcraft Battle for Azeroth از قبل پیشرفته تر و جنگیدن با دشمنان سخت تر  شده است . Island Expeditions مشکل انجام مراحل تکراری را حل می کند . دیگر نگران این نباشید که یک Dungeon را بار ها و بار ها تمام کنید، حال قابلیت هایی اضافه شده است که می توانید به صورت تصادفی وارد Dungeon ها  شوید .  بطوریکه تعداد شخصیت های هر سرور از 12 به 18 افزایش یافته است . این بازی در ادامه سری Legion منتشر شده است. از این رو شاهد بهبود کیفیت بازی نیز خواهیم بود . بازی World of Warcraft Battle for Azeroth یکی از جذابترین و پر مخاطب ترین بازی های تحت شبکه و آنلاین است که سال ها از انتشار نسخه اولیه آن می گذرد اما هر روز به هواداران این بازی افزوده می شود و نیز شرکت سازنده یعنی Blizzard Entertainment نیز به خوبی این مسئله را درک کرده و سعی دارد تا با ارائه برنامه کاری مناسب، نیازهای مخاطبین خود را به بهترین نحو برطرف کند. این نسخه از بازی در حال حاضر صرفا برای پلتفرم های ویندوز و مک منتشر خواهد شد.

از نسخه های قدیمی و پر فروش این بازی می توان به The Burning Crusade ،  Wrath of the Lich King , Cataclysm , Mists of Pandaria , Warlords of Draenor , Legion اشاره کرد .

ام:World of Warcraft Battle for Azeroth
شرکت سازنده:Blizzard Entertainment
تاریخ انتشار:2018
ورژن:v8.3.0.33169
آپدیت:14 بهمن 1398
زبان:انگلیسی
ژانر:نقش آفرینی - آنلاین و تحت شبکه
فرمت فایل:exe
پلتفرم:ویندوز
امکان استفاده بصورت آنلاین:دارد
منتشر کننده:Blizzard Entertainment
پیش نیاز:نرم افزار و حساب کاربری Battle.net
 
رمز فایل:www.download.ir

 





تبلیغات -ads

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





بازدید: [1606] [ wow-server.ir ]


تبلیغات

تبلیغات -ads

درباره سایت

وو سرور |بهترین و به روز ترین سایت تبلیغات و معرفی گیم سرورهای ورلد اف وارکرافت ( World OF WARCRAFT ) ایرانی - دارای بیش از 8 سال سابقه کاری

برای تبلیغ سرور در سایت wow-server.ir با :

پشتیبانی تلگرام :

telegram.me/arsalangholipour

ایمیل پشتیبانی سایت :

persian.gamemaster@gmail.com

شماره تلفن ادمین سایت :

09398654914 & ارسلان

در ارتباط باشید

فرم درخواست ثبت سرور در سایت wow-server.ir :

wow-server.ir/page/request

سرور های ویژه - Vip