تبلیغات

تبلیغات -ads

پرداخت آنلاین سایت وو سرور

آخرین مطالب سایت و سرورها

*-----------------------------<تبلیغات - Ads>-----------------------------*

بهترین سرور فانی - MasterWoW

قالب و افزونه وردپرس

امروز اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) اعلام کرد که تهیه کننده‌ی اجرایی سری بازی‌های موفق World of Warcraft (به اختصار WoW)، آلن برک (J. Allen Brack)، به عنوان مدیر استودیو بلیزارد انتخاب شده است.

آقای برک به عناون جانشین آقای مورهایم (Mike Morhaime) که اکنون به عنوان مشاور ایده‌پردازی شرکت بلیزارد فعالیت می‌کند، انتخاب شد. از طرفی دیگر آقای گرسکاند (Ray Greskoand) که به عنوان مدیر کل توسعه‌ی عناوین این شرکت فعالیت می‌کرد نیز امروز به تیم اجرایی شرکت بلیزارد پیوست.

آقای کوتیک (Kotick) مدیر عامل شرکت بلیزارد در این مورد گفته است:

آلن به مدت ۱۲ سال است که در استودیوی ما مشغول به کار است و در این مدت سکان هدایت سری WoW به دست او بوده. این کار نیازمند خلاقیت، پشتکار و البته مسئولیت‌پذیری بسیار بالایی است. شیوه‌ای که آلن توانست در این دوره‌ی ۱۰ ساله بازی‌بازان را راضی نگه دارد نشان از توانایی بالای او دارد. او یک مدیر قوی و البته کسی است که در هنگام سختی‌ها می‌تواند به تیم روحیه دهد. او مسئولیت‌پذیری مثال‌زدنی دارد که تمام تلاش خود را می‌کند تا عناوین به بهترین حالت ممکن توسعه‌ یابند. ما همچنین در تیم اجراییمان دو نیروی فوق‌العاده‌ی دیگر نیز داریم: آقای ادهم (Allen Adham) که به عنوان موسس این استودیو شناخته می‌شود و همچنین آقای گرسکو که پیش از این مدیر کل توسعه‌ی استودیو بودند، امروز به تیم اجرایی پیوسته‌اند. من هر دوی آنان را حدود ۲۵ سال است که می‌شناسم و به جرئت می‌توانم بگویم که این دو فرد جزو تواناترین افراد حال حاضر در صنعت بازی‌های رایانه‌ای هستند. با وجود این تغییرات ما می‌توانیم مطمئن باشیم که همانند قبل، نوآوری و خلاقیت سر لوحه‌ی کار استودیو باقی می‌ماند.

آقای برک نیز بیانیه‌ای منتشر کرده‌اند:

یکی از بزرگ‌ترین افتخارهای دنیا نصیب من شده است که می‌توانم مدیر یکی از بهترین‌ استودیوهای بازی‌سازی در دنیا باشم. و این استودیو بدون زحمات شبانه روزی کارکنان آن و البته هواداران فوق‌العاده‌ای که دارد به اینجا نمی‌رسید. استودیو بلیزارد با این شعار تاسیس شد: ساخت بهترین بازی‌ها ! من هم قصد دارم تا جایی که بتوانم به این شعار پایبند بمانم. من بسیار هیجان‌زده هستم و نمی‌توانم برای اتفاقاتی که در آینده قرار است رخ دهند صبر کنم.

مدیر سابق این شرکت یعنی آقای مورهایم نیز در رابطه با این جانشینی چنین گفته است:

من می‌خواهم از تمامی کارکنان زحمت‌کش، خلاق و مستعد که برای فداکاری‌هایشان و صبری که در این چند ساله از خود نشان دادند تشکر کنم. مدیریت و هدایت این تیم برای من یکی از بزرگ‌ترین امتیازهای عمرم بوده است. همچنین جا دارد از جامعه‌ی هواداران این استودیو به دلیل پشتیبانی کاملشان نیز نهایت تشکر را به عمل بیاورم.

اگر بخواهیم کمی در رابطه با سابقه‌ی آقای برک توضیح دهیم باید بگوییم که او پیش از پیوستن به استودیو بلیزارد، در شرکت سونی برروی بازی Star Wars Galaxies کار می‌کرد و از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به ساخت سری Wing Commander در شرکت اریجین (Origin) نام برد.



تبلیغات -ads

بازدید: [3361] [ wow-server.ir ]


تبلیغات

تبلیغات -ads

درباره سایت

وو سرور |بهترین و به روز ترین سایت تبلیغات و معرفی گیم سرورهای ورلد اف وارکرافت ( World OF WARCRAFT ) ایرانی - دارای بیش از 8 سال سابقه کاری

برای تبلیغ سرور در سایت wow-server.ir با :

پشتیبانی تلگرام :

telegram.me/arsalangholipour

ایمیل پشتیبانی سایت :

persian.gamemaster@gmail.com

شماره تلفن ادمین سایت :

09398654914 & ارسلان

در ارتباط باشید

فرم درخواست ثبت سرور در سایت wow-server.ir :

wow-server.ir/page/request

سرور های ویژه - Vip