تبلیغات

تبلیغات -ads

پرداخت آنلاین سایت وو سرور

آخرین مطالب سایت و سرورها

*-----------------------------<تبلیغات - Ads>-----------------------------*

بهترین سرور فانی - MasterWoW

قالب و افزونه وردپرس

نسخه جدید Battle For Azeroth بازی World of Warcraft معرفی شد

بلیزارد در جریان رویداد بلیزکان 2017، بسته الحاقی جدیدی برای World of Warcraft با نام Battle For Azeroth معرفی کرد. 

با اینکه نزدیک به ۱۳ سال از انتشار نسخه اولیه بازی World of Warcraft می‌گذرد، اما هنوز هم افراد زیادی در جهان عظیم و وسیع این بازی MMO مشغول ماجراجویی هستند و بلیزارد هم مدام با انتشار بسته‌های الحاقی و آپدیت‌های جدید، از این بازی پشتیبانی می‌کند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی و در جریان بلیزکان 2017، این شرکت بسته الحاقی جدید بازی را با نام Battle For Azeroth معرفی کرد. 

Battle For Azeroth هفتمین بسته الحاقی بازی WoW به شمار می‌رود و طبق اعلام سازندگان، یکی از بزرگ‌ترین بسته‌های منتشر‌ شده برای بازی تا به امروز نیز خواهد بود. در Battle For Azeroth دو قاره جدید با نام‌های Kul Tiras و Zandalar و چند جزیره کوچک‌تر به بازی اضافه خواهند شد و سطح نهایی کاراکتر‌ها هم به ۱۲۰ ارتقا پیدا خواهد کرد. در این بسته این شانس را خواهید داشت تا به مناطقی سفر کنید که پیش از این، در بازی شاهد آن‌ها نبوده‌ایم. 

بلیزارد هنوز اعلام نکرده که این بسته، چه زمانی منتشر خواهد شد، اما انتظار می‌رود که به‌زودی اطلاعاتی در این مورد ارائه شود. این شرکت همچنین علاوه بر بسته مذکور، از World of Warcraft Classic نیز رونمایی کرد که در آن، گیمر‌ها قادر خواهند بود نسخه اولیه و اصلی بازی را بدون آپدیت‌ها و بسته‌هایی که تا به امروز برایش منتشر شده‌اند تجربه کنند. شاید این کار کمی عجیب به نظر برسد، اما طبق گفته بلیزارد، کاربران زیادی خواستار انتشار چنین بازی‌ای بودند تا بتوانند حس و حال نسخه اولیه بازی را مجددا تجربه کنند. البته هنوز جزییات زیادی در مورد World of Warcraft Classic ارائه نشده و مشخص نیست که این اثر، به چه شکل در دسترس قرار خواهد گرفت. 



تبلیغات -ads

بازدید: [4090] [ wow-server.ir ]


تبلیغات

تبلیغات -ads

درباره سایت

وو سرور |بهترین و به روز ترین سایت تبلیغات و معرفی گیم سرورهای ورلد اف وارکرافت ( World OF WARCRAFT ) ایرانی - دارای بیش از 8 سال سابقه کاری

برای تبلیغ سرور در سایت wow-server.ir با :

پشتیبانی تلگرام :

telegram.me/arsalangholipour

ایمیل پشتیبانی سایت :

persian.gamemaster@gmail.com

شماره تلفن ادمین سایت :

09398654914 & ارسلان

در ارتباط باشید

فرم درخواست ثبت سرور در سایت wow-server.ir :

wow-server.ir/page/request

سرور های ویژه - Vip